Astăzi am avut o zi foarte nasoală din foarte multe puncte de vedere, dar surpriza a venit de la prietenii noștrii de la Vodafone. Pe scurt am avut 7 abonamente (grup) la acest operator. Cu criza am renunțat la 4 din ele. Am făcut cerere și am solicitat închiderea acestor 4 numere de telefon acum 3 luni. Cererea a fost aprobată și o lună am primit factură pentru 3 numere de telefon. Astăzi am avut surpriza să constat că am primit o factură pentru 4 numere de telefon.
Mă duc la Shop să mă documentez ce și cum. Se uită doamna și îmi explică:
-Ați avut 8 numere, ați renunțat la 4 și plătiți pentru 4. Unde e problema?
Am rămas interzis.
Cum doamnă 8? Am avut 7 și am renunțat la 4? Trebuie să mai rămână 3. Și vă rog să verificați că luna trecută ați facturat doar 3 numere de telefon.
– AAAA… Păi cred că s-a greșit luna trecută…
Final: Am urlat 20 de minute și s-a descoperit că de fapt greșeala era a lor. Și foarte simplu mi-au explicat că au greșit puțin, nu o să se mai întâmple și că voi primi acasă o factură storno.
Da stau și eu și mă întreb: De ce nu se întâmplă greșeli din astea și în favoarea mea? Adică de ce nu greșiți să îmi trimiteți o factură mai mică într-o lună? Sau de ziua mea???
N-ai sa vezi!